Végigjátszás
Level 1.
Cél: Megkeresni a hangárt
Ezen a szinten Obi-Wan segítségével kell végigküzdeni magunkat. Miután a droid megérkezik a konferenciaterembe a szobát mérges gázokkal öntik el. Ne habozzunk, gyorsan kapjunk fénykardunk után, s rohanjunk ki a terembol. Kint öljük meg az összes droidot (használhatjuk a Jedi lökést "Z" is). A konferenciateremtol balra lévő szobában thermal detonátorhoz valamint egy energiacsomaghoz, míg a jobbra esoben egy lézerfegyverhez jutunk 250 loszerrel. Mindketto megszerzéséhez meg kell nyomnunk "SPACE" a vezérlopanelen található tenyeret ábrázoló gombot. Folytassuk utunkat addig, amíg el nem érünk az ajtót szorgosan szerelgeto R2-es egységig. Jobbra tole 2 droidba botlunk, akiket megölve bejuthatunk egy kisebb vezérloterembe, ahol a panelen megtaláljuk az éppen javítás alatt lévő ajtó nyitját. Ha szükség úgy kívánja az R2-tol jobbra elsősegélycsomagra lelhetünk. Az újonnan kinyitott ajtón keresztül rohanjunk a következő keresztfolyosóig. A folyosón balra elindulva harci droidokba botlunk, akikkel felvenni a harcot egyet jelent az öngyilkossággal. Induljunk tehát jobbra, amíg ismét egy bezárt ajtóhoz jutunk. A megoldást itt is, mint mindig, a probléma közvetlen közelében találjuk. Szaladjunk jobbra az információs terembe, ahol a panelen lévő kapcsolóval nyissuk ki az ajtót. Kövessük Qui-Gont, aki egy aknába berohanva hirtelen eltunik szemünk elől, pontosabban mi hagyjuk el őt, hiszen a talpunk alatt beomló rács megakadályoz minket követésében. Egy kisebb labirintusban találjuk magunkat, ami szerencsére nem túl bonyolult. Ezen a ponton azonban mindenképpen szükségünk lesz lézer pisztolyunkra a droidok likvidálásához. Próbálkozhatunk a fénykarddal is, aminek most körülbelül annyi hasznát vesszük, mint a sivatagban egy bronzáriumnak. Battyogjunk végig a szereloaknán. Lábunk alatt a Kereskedelmi Federáció szorgosan küldi csatasorba droidjait a Naboo bolygó magszállásának reményében. Tartsuk mindig jobbra az irányt, amíg el nem érkezünk egy bezárt vörös szimbólummal ellátott ajtóig. Mivel kinyitni úgysem tudjuk menjünk tovább. Pár centivel arrébb egy gombot találunk, ami megnyitja azt az ajtót ami mögött a szimbólum nyitásához szükséges nyomógombra lelhetünk (hmm, valaki még tud követni?). Nyomjuk meg mindegyiket majd irány a kinyílt kapun keresztül a hangár. Innen egyenes út vezet a hangárba egyetlen kisebb fejtörovel megspékelve, ami azért annyira nem bonyolult. Közvetlenül Mentorunk tartózkodási helye elott egy liftrendszerrel fuszerezett szobába érünk. A megoldás kulcsa három gombban rejlik. Nyomjuk meg a legelsőt ami beindítva egy mechanizmust megnyitja az utat a második kapcsolóhoz. Amint üzembe helyeztük azt, egy függohíd ereszkedik le amin átfutva és megnyomva a harmadik kapcsolót minden akadályt elhárítottunk. Irány a Naboo bolygó!
Level 2:
Swamps of Naboo:
Cél: Megtalálni Qui-Gont
Megérkeztünk a mocsaras Naboo bolygóra, és egyben a legkönnyebb helyszínre a játék során. Ezt egyszeruen nem tudjuk elrontani, mindamellett rettenetesen sokat fogunk bosszankodni egy-egy elhibázott ugrást követoen. Hála a készítoknek a pálya úgy lett felépítve hogy minden egyes elrontott lépésünket egy húsz perces hosszadalmas bolyongás fogja követni. Sebaj erre találták fel a "SAVE" opciót. Kisebb szerencsétlenkedés, úszkálás és bóklászás után megtaláljuk Jar Jar Binkset, aki rövid csevely után megkér hogy kövessük. Mivel szegény nem bovelkedi agysejtekben a legborzasztóbb útvonalakon közlekedik. Nekünk nincs más dolgunk, mint követni őt. Mindössze két helyszínen szorulunk segítségre. Az első rögtön a Jar Jarral való találkozásunk után következik, amikor kedvenc oslakosunk egy hatalmas emelvény tetejérol integet és sürget, hogy kövessük őt. Mivel az emelvény túl magas, toljuk alá az oszlop közelében lévő dobozt. Minden tárgyat a "SPACE" segítségével mozgathatunk. Ezen a szinten többször szükségünk lesz a dupla ugrás használatára (kétszer nyomjuk meg egymás után az ugrás gombot), mellyel elérhetetlennek tuno magaslatokra és liánokra szökkenhetünk. A másik problémás hely, a szint végénél helyezkedik el. Természetesen ez sem észvesztoen nehéz, mindössze használatba kell vennünk a droidok gépágyúját, amivel könnyuszerrel végezhetünk az energia pajzsba burkolt harci droidokat.
Level 3:
Otoh Gunga:
Cél: Kiszabadítani Jar Jar Binkset
Miután megérkeztünk a Gunganok földalatti rejtekhelyére, kövessük Qui-Gont és Jar Jart Nass nagyfonök rezidenciájára. Amint Qui-Gon beszélt Nass-szal hagyjuk el a termet, s vágjunk neki az addigra bebörtönzött Jar Jar felkutatásának. A folyosó végén található első elágazás három lehetséges alternatívát kínál fel nekünk. Balra és elore lévő gömb alakú termekben a Gunganok osi energiagolyóira bukkanunk, és melyeket előszeretettel alkalmazhatunk a droidok likvidálására. Fontos, hogy ezen a pályán ne öljünk meg senkit. Igaz ugyan, hogy a Gunganok nem turik a betolakodókat, s ahol tudnak akadályoznak minket Jar Jar felkutatásában, mégse öljünk meg egyet sem, inkább demonstráljuk hatalmunkat egy-egy Jedi lökéssel (X). Evickéljünk el a jobbra található gömbig, melyben körbefordulva felfigyelhetünk annak indítópaneljére, amit kapcsoljunk is be izibe. Folytassuk utunkat előre s közben az akadékoskodó oslakosokat tanítsuk móresre Jedi pullal (x). Nemsokára elérkezünk egy hatszög alakú platformokban bovelkedo szobáig, ahol használva azokat szökkenjünk át a két őrig. A folyosó végén használjuk a liftet, majd vegyünk be pár pirula nyugtatót. Ugyanis a következő kis szösszenet felettébb bosszantó része a játéknak. Süllyedo platformokon keresztül kell átugrálnunk a túlpartra. Ha idegrendszerünk és billentyuzetünk bírja, megszerezhetjük az egyik emelvényen található lézerfegyvert is. Miután sikeresen átvergodtünk, irány a folyosó mely végén a jobbra található gömbben ismét energiagolyót találunk. Szaladjunk ezután tovább a folyosótól balra található járaton keresztül. Kisvártatva elérkezünk abba a terembe melyben a bejárattól jobbra egy kis kapcsoló található. Nyomjuk meg azt, majd sebesen vágtassunk fel a gomb peremén az egy szinttel feljebb lévő járatig. Menjünk keresztül rajta, majd nyittassuk ki a kaput a következő szobában orködo Gungannal (Jedi pull). Caplassunk el addig a szobáig melynek közepén egy üveglapon fémdoboz áll, majd toljuk el azt a teremben található gombhoz, amit nyomjunk meg. Az ezáltal lesüllyedo oszlop mögött újra egy gombra bukkanunk, amit a doboz segítségével ismét helyezzünk üzembe. Cselekedeteinket folytassuk addig, míg fel nem nyílik az üveglap mely alatt egy zöld gomb van. Ha ezt bekapcsoljuk megnyílik az előzo szoba ajtaja. Irány tovább az újonnan nyílt ajtón egészen addig, míg el nem érünk a hatalmas emelvényig. Az itt lévő dobozzal ugyancsak nyomjuk meg a kapcsolót, majd ugorjunk villámgyorsan az emelvény tetejére, s onnan tovább a pár másodpercig nyitva lévő kapun. Ezek után nincs más dolgunk, mint megtalálni Jar Jar celláját, s kiszabadítani őt. Miután megmentettük kövessük őt.
Level 4:
Gardens of Theed:
Cél: Bejutni a palotába
Természetesen ez a küldetés sem kezdodhet másként, mint az eddigiek. Jar Jar és Qui-Gon alatt egy Ostrom tank felrobbantja a hidat Ergo kénytelenek leszünk ismét egyedül nekivágni kalandjainknak. Zuttyanjunk a vízbe és ússzunk szemben az árral egészen a vízesés lábáig, ahol a tole jobbra lévő lépcson menjünk fel. Battyogjunk a vízesés tetejéig, majd vessük bele magunkat ismét a vízbe, s ússzunk fel a folyam közepén leledzo kiszögellésig. Ugráljunk át a kiszögelléseken majd az utolsó platform végérol lőjünk bele a szemközti, hidat aktiváló kapcsolóba. Ha nincs loszerünk jó a Jedi pull is. A hídon szaladjunk át s haladjunk egészen a rózsaszín erotérig, melyet semlegesíto kapcsolót az ellenkezo oldalon találjuk. Ebbe is lőjünk bele miáltal megnyílik az út a túlpartra. Kisvártatva a palotakertben találjuk magunkat. FONTOS, hogy az ostromtankkal ne keveredjünk harcba. Kerüljük el s vesszünk bele a tank melletti kisebb függokertbe, ahol energiára és egy újabb fegyverre bukkanunk. A Tankot megkerülve eljutunk a kapunál babráló katonáig, akit követve egy árkádos szobába jutunk. A kupola alatt lévő kapcsolót aktiválva megnyílik az út. Tovább folytatva mizériánkat egy zsilippel szabályozott folyamrendszerre bukkanunk. Eloször menjünk fel a lépcson és aktiváljuk a piros gombot. Az így megemelkedett vízbe ugorjunk bele, majd ússzunk át a túlpartra, ahol feltrappolva a lépcson az elobb elárasztott medencét eresszük le újra (nyomjuk meg a gombot). Its working its working... az így szabaddá vált zsilip alatti kapcsolót aktiválva lenyílik egy híd, amin szaladjunk is át. Egy nagyobb térre érkezünk minek közepén egy hatalmas tank keseríti meg életünket. Célunk a tankkal szemben található két zöld kapu kinyitása. Eloször a kaputól balra lévő kapcsolóba lőjünk bele (ugrás közben a lépcsorol) majd jobbra a falban lévő üregen keresztül tornázzunk fel a másik kapcsolóig. Menjünk át a kapun majd induljunk balra. Hipp hopp a küldetésnek vége.
Level 5:
Escape from Theed:
Cél: Amidala hercegnot eljuttatni a hangárba
Elérkeztünk az egyik legnehezebb és egyben legbosszantóbb küldetésig, melyben nem elég hogy saját irhánkat kell mentenünk még Amidalát is pátyolgatnunk kell. Kövessük hát a hercegnot, s figyeljünk minden szavára. Pillanatokon belül megérkezünk egy zsákutcának tuno térre, ahol Amidala megkér, hogy toljuk arrébb a hatalmas szobrot. Miután óhaját végrehajtottuk fussunk utána. (ha esetleg valahol elakadna ofelsége picit lépjünk arrébb, s engedjünk teret mozgásának). Fussunk egészen addig, míg el nem érkezünk egy bezárt ajtóig, melyet Amidala szerint belülrol könnyedén kinyithatunk. Ugorjunk hát át az ajtótól balra található tornácra majd a harci droid kifüstölése után nyissuk ki belülrol az ajtót. Immáron szabad az út, ám a hercegno féltve legkedvesebb ruhadarabjait megkér, hogy tisztítsuk meg elotte e terepet. Amidalához legközelebb jobbra lévő házikóban egy édesanya siratja elveszett gyermekét, akit tovább balra haladva a zsákutca végén megtalálunk. Miután visszavittük őt egy elsősegélycsomag lesz a jutalmunk. Menjünk ezután addig a szobáig melynek jobb oldalán egy zárt csapóajtó mellett egy hatalmas ostromtank tornyosul. Fussunk fel a balra található lépcson megkerülve a tankot végig a tornácon, majd "U" alakot leírva kerüljünk a tank mögé. Lojük ki a droidot s a terem felé elinduló behemót melletti kapcsolót nyomjuk meg. Az eddig zárt csapóajtó felnyílik, s már csak arra vár, hogy Amidalával átrohanjunk rajta. Menjünk vissza onagyságáért majd térjünk vissza. Átlépve az ajtón néhány destroyer droidba ütközünk, akiket aknavetonkkel illetve thermal detonatorainkkal semlegesíthetünk. Pusztítsunk el mindenkit. A szabaddá tett úton immár zökkenomentesen kocoghatunk végig hercegnonkkel, ám utunkat nemsokára egy zárt kapu állja. Hagyjuk magára Amidalát és menjünk vissza addig, míg a talapzaton egy csillag rajzolatába nem botlunk. Itt menjünk fel balra a lépcson s meg se álljunk az idos hölgy házáig. A hálószobában vegyük magunkhoz elsősegélycsomagját majd angolosan távozzunk az ablakon keresztül. Lépdeljünk végig a peremen majd a pózna segítségével másszunk át a szomszéd házra. Bejutva az épületbe két kapcsolót találunk. A felső szinten található nyitja a fokaput (amin a hercegno azonnal be is szalad) az alsó szinten pedig mi juthatunk ki az épületbol. Ismét tisztítsuk meg a terepet, majd haladjunk egészen addig, míg egy híd nem állja utunkat. Ugorjunk át a híd melletti tutajra s beszéljünk a parancsnokkal. Miután nem sok hajlandóságot mutat a hercegno megsegítését illetoen kénytelenek leszünk magunk megoldani a helyzetet. Kipattanva a hajóból menjünk fel a lépcson és a szemközti kapcsolóba belelove eresszük le a hidat. Ettol a pillanattól kezdve nincs más dolgunk, mint megtisztítani az utat a hangárig.
Level 6:
Mos Espa:
Cél: Keresd meg Anakint, Jar Jart, és szerezz alkatrészeket a Podracerhez Aránylag könnyu küldetés, teljesítéséhez nem kell sok vért ontanunk. A Javákat célszerű messze elkerülni, mert az okvetetlenkedo bámészkodókat lövésekkel fogadják, ha pedig egyet megölünk, minddel le kell számolnunk. A Mos Espai több száz lelket számláló Java közösség kiirtása viszont nem lesz könnyu feladat. Ne fogjunk a kezünkbe fegyvert a város utcáit járva, mert ezt sokan nem veszik jó néven, ha pedig mégis lőni kezdenek ránk, inkább szedjük a nyakunkba a lábunkat a harc helyett. Ezen a pályán a feladatokat megfelelo sorrendben kell végrehajtani. A játék során először Qui-Gon borébe bújva mindössze egy fénykarddal vagyunk felszerelve, amit a taszkenek ellen rögtön alkalmunk is nyílik használni. Eloször célszerű a két lofegyverest lekaszabolni, a többiek hadd élvezzék életük hátralévő pillanatait. A homokos utat követve eljutunk Mos Espába. Jar Jar és Padme ha nem tart velünk nem baj, a szint végén mindenképpen találkozunk majd. Négy nagyobb út szeli át a várost, a helyi nyelvet nem beszélve csak a színek alapján igazodhatunk el köztük. A városba a vörös foúton érkezünk be, tole jobbra van a fekete, majd kicsit tovább a kék, balra pedig a narancs út. A városba lépve elegyedjünk beszélgetésbe a zöldségárus novel, kérdezzük a T-14-rol, erre megemlíti Watto butikját. Menjünk a kék útra, ahol jobbra egy féregárus, balra pedig egy kereskedosátor található. (Az e mögött jobbra nyíló sikátor kis egészségcsomagot rejt, vegyük fel mindenesetre.) Továbbhaladva egy bal kanyar következik, de indexelés elott beszéljünk a sarki kereskedovel, aki jelentos árengedménnyel csábít vásárlásra minket ("stand back mister..."). Kérdezzük az üzletrol, majd a fogatversenyrol, ha megmutatja homokfutóját, egy Full Healthpack lesz a jutalmunk. Ezután a "Jedi mind" trükköt használva a T-14 generátorra kérdezve húzzuk ki belőle Watto boltjának pontos helyét. Továbbhaladva az úton hamarosan egy nagy zöld szörnyre bukkanunk a bal oldalon, vele szemben pedig Padme lesi lépteinket. Beszélgessünk a szemrevaló udvarhölggyel egy kicsit, majd míg o Jar Jar nyomába ered, keressük meg Anakint. (Jegyezzük meg, hol áll a szörny, mert a késobbiek során a mellette lévő épületben találhatjuk Jar Jart, ha Padme nem boldogulna felkutatásával) A kék utcán továbblépdelve a rabszolganegyedbe jutunk. Szólítsuk meg a játszadozó gyerekek egyikét, aki elárulja, hol találjuk Shmit. A kék út végén, a balra vezeto sikátorban álldogál. Szólítsunk meg, ígérjük meg, hogy felszabadítjuk Anakint, majd kövessük át az ajtón az udvarra. Itt a két Java mellett egy sugárveto található, erre késobb nagy szükséged lesz, szedd össze mindet a szinten, amit csak találsz. Anakin elvezet Watto boltjához. Kövesd át a kis ajtón, ki a roncstelepre. Kövesd folyamatosan, bár nem lesz könnyu dolgod, mert míg o átfér a kis réseken, neked akrobatamutatványokat kell végrehajtanod a roncsokat is felhasználva, hogy eljuss a roncstelep végére. Onnan rövid séta vezet Watto shopjához. Beszélgessünk el a repkedo lénnyel, amíg fogadást nem ajánl (közben alkatrészekhez is juthatunk). Kint szólítsuk meg Anakint, aki elmeséli, hogy két alkatrész hiányzik fogatához. (Enélkül ne hagyjuk el a helyszínt!!) Ezután Padme elsírja, hogy Jar Jar sehol, na őt is nekünk kell megkeresnünk. Beszélgessünk a közelben álldogáló Twi'lek lányokkal, késobb jól jön majd ismeretségük. A narancs úton haladva a bal oldali vörös ajtón nyiss be a gránátokért, majd a vörös úton forduljunk balra. Keressük meg Jar Jart, és küldjük el Wattohoz. A rabszolganegyedben Yak-Face panaszkodik, hogy elfoglalták a házát. Csapjuk agyon a lakásmaffia képviseloit, majd az erkélyen kiugorva kergessük el a tolvajokat a sarki kereskedotol. Vek hálából ad nekünk egy "engine bindert" a boltba térve. Az ajtón kilépve a vörös út végén találjuk magunkat. Szólítsuk meg a rózsaszín ruhás hölgyet, majd induljunk kiszabadítani kisfiát, Tomot, aki Captain Neg fogságában sínylodik. Sajnos ez nem lesz egy sétagalopp. A narancs útra visszatérve menjünk fel a lépcson a szobába, majd ki a hátsó kijáraton. A párkányon elérünk egy kötélhez, melyen át az erkélyre jutunk. Sebulba szobájában felvehetjük a stukkert a sarokból, de ekkor nyakunkba zúdul a lakást orzo fegyverek tüze. Kövessük az újabb párkányt egészen a másik kötélig, melyen át a kapitány erkélyére juthatsz. Itt átkelés közben az or tuti lelo a kötélrol, a hulláját hátrahagyva másszunk fel ide újra. Miután a szobában mindenki elnyugszik, szabadítsuk ki a fiút. Iktasd ki az erotérgenerátort, majd kövesd a fiút ki az ajtón. A boldog mama egy "repulse booster"-rel rója le háláját. Itt az ideje, hogy beszerezzük a fogatversenyhez szükséges alkatrészeket. Ezt eroszak alkalmazásával is megtehetjük, de ez esetben Anakin nem lesz hajlandó versenyezni, és kezdheted elölrol a szintet! Ha a "mass coupler" és a "servo control" megvan, vigyük el Anakinnak, ezzel a szint véget ér. Fontos lesz a "fuel convertor" beszerzése, amit vagy az ócskavasteleprol a Javákat követve a sivatagba szerezhetünk meg, vagy Barbo boltjából némi eroszak alkalmazásával a becsukódó ajtón kifutva. Teemto: a fekete úton a kantinban találjuk, o a kis részeg idegen lény. Mawhonic: a kék úton van fogatjavító muhelye, a podraceren dolgozó R2 egységnél található Barbo: Watto boltjához közel, valahol Padme mellett találod boltját. Ne próbálkozz Mind Trick-kel az o esetében!!! Attól függoen, hogy Watto mit ad nekünk, a következőképpen alakul az alkatrészek beszerzése. Wattotól hydrospannert kapunk: Fuel Convertor: a roncstelepi Javáktól, vagy Teemtotól Mind Trick alkalmazásával szerezzük Servo Control: Barbonál elcserélhetjük fuel convertorra és repulse boosterre Mass Coupler: Mawhonicnál kapjuk az engine binderért és a hydrospannerért Watto egy fuel convertort ad: Servo Control: engine binderért és repulse boosterért Teemtotól Extra Fuel Convertor: roncstelepi Javáktól, vagy Barbo Thugjaitól Mass Coupler: két fuel convertorért a "slashing prices"-t kínáló kereskedotol. Watto két fuel convertort ad: Servo Control: engine binderért és repulse boosterért Teemtotól Mass Coupler: két fuel convertorért a "slashing prices"-t kínáló kereskedotol. Watto nem ad semmit: Fuel Convertor: a roncstelepi Javáktól, vagy Teemtotól Mind Trick alkalmazásával Mass Coupler: Naboo fusion coilért és engine binderért a "slashing price"-os kereskedonél Servo Control: Barbonál elcserélhetjük fuel convertorra és repulse boosterre.
Level 7:
Mos Espa Arena:
Keressük meg Jabbát, Wattot és Anakint
A fegyvereké a foszerep ezen a szinten, ha nem pakoltunk fel eleget az elozo pályán, akkor ajánlatos rögtön a titkos helyeken elrejtett cuccokat felkutatni, mert két foszörny is les ránk az elkövetkezendokben. Persze, ha virtuóz muvészei lettünk fénykardunknak, akkor semmi baj nem történhet! Ne menjünk be az arénába rögtön az elején, nézzünk körül elébb. Balra, egy kis kerek épületet találunk. A friss hullákon túljutva menjünk be a kanyon falán található nyíláson. Mindenkit megölve a jobb oldali szobában sugárvetot és egy R2 egységet találhatunk. Épségben kikísérve Artut a kijáratig, (megóvva a rejtozködo taszken lövéseitol), térjünk vissza a kiérdemelt powerupért. Most menjünk az Aréna bejáratától jobbra eso kerek épülethez, nyittassuk ki a hálás R2-val, majd söpörjük be a gránátokat. Keressük meg eztán a zöld fenevadat, mert a környékén egy sarokban a "chokie"-t kínáló kereskedobol (pontosabban a kollegájából) egy thermal detonátort tudunk kidumálni, ha ügyesen forgatjuk a szót. Anabar fogékony a Jedi Mind trükk hatására a köztársasági kreditek elfogadására is (nem úgy, mint Watto). Az előzo szintrol ismert Twi'lek leányzót a kapu mellett találjuk, o elvezet Jabbához. Mielott a gombot megnyomnánk a szobában, mentsük ki az állást. A gödörben szedjük össze a pénzt, legyünk kedvesek Jabbához, majd csapjuk agyon a bajnokát. A támadás gombot nyomva tartva menjünk mindig előre, különben rálökdös a tüskékre. A kis ajtónál csapdába ejtve pikkpakk kinyírhatjuk néhány jól irányzott kardcsapással is. Thermal detonatort ne használjunk, mert a közönség is megsérülhet, és ekkor nincs kegyelem számunkra! A küzdoteret elhagyva egy bárban találjuk magunkat. Bemehetünk Jabba tróntermébe is csupán kedvtelésbol, de nem szükséges. Keressük meg Teemtot, (a részeg idegent), és Jedi trükkel vegyük rá, hogy átkísérjen barátjához. Nem túl segítokész, de Kreg, a kalapácsfeju szomszéd elárulja, hogy egy kis ital megoldja a nyelvét, ezért menjünk a pult sarkához. A droidtól kérjünk egy juri juice-t a hallgatag embernek, majd visszatérve barátjának is vigyünk valami itókát. A hapi elvezet Wattohoz. Ne engedelmeskedjünk, amikor várakozásra szólít fel, hanem kövessük, fent pedig fogadjunk Wattoval. Menjünk vissza a bárba, majd a korábban elzárt úton át le az arénába, keressük meg Anakin fogatát. A fiú kiabál, hogy kirabolták, vegyük üldözobe a kis kék lényt. Kergessük fel a lépcson be az épületbe, ahol elkapjuk ugyan, de a szajré nincs nála. Semmi értelme megölni, inkább mozdítsuk el a hátsó fal darabját. Játékállás mentése ajánlott, mert a második fo szörny közeleg. A legjobb taktika állni az ajtóban és lőni rá, amint feltunik, de gyakorlásképpen a karddal is véget vethetünk evilági pályafutásának. Lelkével együtt az ellopott ignition capacitort is kileheli, vigyük ezt vissza Anakinnak, majd beszédbe elegyedve vele vessünk véget a feladatnak.
Level 8:
Encounter in the Desert:
Küzdelem Darth Maullal
Nem tudjuk még elpusztítani, hát ne is próbálkozzunk ezzel. Feladatunk csupán lekötni a Sith lovagot, míg társaink biztonságosan a gépre szállítják a hiperhajtómu generátorát. Ha bármelyikük meghal, vagy a generátor megsemmisül, a küldetést elbuktuk. A várost elhagyva daraboljuk fel a droidokat, majd csapjunk össze Darth Maullal, aki csinos koomlást okozott a kedvünkért. Ne pazaroljuk a loszert, a kard a lovagok fegyvere! Ha agyaljuk már egy ideje, nyakába szedi a lábát, de nem lesz könnyu dolgunk. A siklóban Health Powerup várakozik ránk, de a sziklákat verjük szét, mielott érte indulunk, különben a tetővált harcos az Ero segítségével a fejünkhöz vágja azokat, és a puhábbik dolog enged ilyenkor... Kövessük a lovagot a másik oldalra. Semmiképp ne engedjük a hajó, vagy az embereink közelébe jutni, mikor másodszor küzdünk meg vele. Pár perc után, ha mindenki a fedélzeten van, fussunk a hajó felé és a feladat véget ér.
Level 9:
Coruscant:
A szenátus nagytermének felkutatása és a Királyno védelme a cél Panaka kapitány borébe bújva kell Királynonket védelmeznünk, ne tévesszük szem elől hosszabb idore. Vegyük fel az R-65 Heavy blastert, a hajó mellol. Spóroljunk kb. 50 lövedéket a fo szörny részére, a többit nyugodtan eldurrogtathatjuk. Találunk a közelben még egy könnyu puskát is 300 lövéssel tárjában. Miután a TAXInkat megsemmisíto ágyút elintéztük, beszélgessünk a droiddal, aki elvezet a turista hivatal felé. Az épületbe jutva beszélgessünk mindenkivel, a hölgy érdekes információt ad (egy városi jelszót) nekünk. Mivel a jegy nagyon drága, keressünk más utat. Az R2 robot és az íróasztal mögött ülo ember közelében keressük meg a másik platformra vezeto kijáratot, ahol egy hapi 100 kreditért két jegyet akar ránk sózni. A másik oldalon álló kék ruhás ember hajlandó ennyit adni az "electrobinocular"-unkért, hát nehéz szívvel váljunk meg tole. A jegyüzér meggondolta magát, de rövid gyozködésre mégiscsak odaadja a jegyeket egy százasért. A jegykezelo robot most átenged, de egy újabb lebego ágyú támadása során ez a hajó is odavész. Jobbra egy áruház található, sok ládával és egy lifttel. A sárgás színu ládát toljuk el úgy, hogy ráugorva feljuthassunk az irányító szobába. A bal oldali kart meghúzva a lift felemelkedik, és a kék erotér a sarokban is kikapcsol. A visszaugró kart újra meghúzva a lift leereszkedik, mi pedig hozzáférünk az eddig erotérrel védett dobozhoz. Toljuk a liftre, majd az irányítóhelységbol állítsuk a liftet a felső pozícióba megint. Toljuk a másik dobozt a lift oldalához, hogy rákapaszkodva felugorhassunk a liftre. Közben a Királynot elrabolják, de egyelőre tehetetlenek vagyunk. A fenti dobozt a kék csík mentén toljuk az irányítópanelhez, hívjuk a mozgó platformot, majd a ládáról ugorjunk fel rá. Itt az ideje az újabb mentésnek. A túloldalon egy kis csetepaté vár. Fuss fel a jobb oldali rámpán a második ablakig, majd be a sötét helységbe. A végén található panelt megnyomva forduljunk jobbra, majd ki a másik ablakon a rámpára, azután tovább át a csatornán. A raktárban és a kereskedok környékén nézzünk körül, hasznos stuffokat találhatunk. Kinyírva az ajtók mögötti ellenségek egy részét, hogy kikapcsolhatjuk a liftet védo eroteret. Ha ez megvan, irány felfelé. Fent menjünk a sötét helységen keresztül a nagy kapuig. A bal oldali szobában unatkozó emberke szükség esetén ad egy jelszót, mellyel visszajuthatunk a városba. A kapu a tiltott zónába vezet, ahol a törvényen kívüliek uralkodnak. A koldusokat nyugodtan megölhetjük (minek fokozzuk kínjaikat az élet súlyát továbbcipelve), majd a panel használatával leereszthetjük a zsákutca egyik falát, majd ráállva a felső szintre jutunk. A két panelhez érve nyomjuk meg a bal, majd a jobb oldalit és fussunk a leereszkedo fal felé, majd kétszer gyorsan forduljunk be jobbra (idozár, ha nem sikerült átjutni, próbáljuk újra). A dobozokhoz érve a felsőt lökjük a földre a fehér kulcs megszerzéséhez. A kar lenyomásával a fal leereszkedik, induljunk jobbra és használjuk a kulcsot a fehér panelen. A rossz fiú hullája mellol vegyük fel a vörös kulcsot és mentsük ki szorult helyzetébol Királynonket. Továbbjutva keressük meg a kulcs által muködtetett liftet, majd a Királynovel együtt fellépve rá induljunk lefelé. Ahogy a lift leért, menjünk egyenesen a feneketlen gödör széléig. Húzzuk meg a jobbra található, majd a balra feltuno kart, keljünk át a Királynovel a hídon, majd elobb a Királyno melletti, aztán pedig az ellenkezo oldalon lévő kart használjuk. Most térjünk vissza a legelső, majd a mellette lévő karhoz újra, és ekkor szabaddá válik az út. Menjünk a jelszóval védett ajtóig. A kulcs: "Coruscant has lovely sunsets". Ezen belépve szembetalálkozunk a helyiek fonökével. O a Coruscant Mercenary. A gyenge Panaka nem sok eséllyel veszi fel a harcot, próbáljuk már az elején flash gránátokkal elintézni. Ha ez nem megy, állandóan menekülve lőjük darabokra a derék hadfit, bevetve a megspórolt 50 darab R-65 loszerünket. Ha már nem mozog, menjünk át az ajtón a mozgó platformhoz, majd a Szenátorral folytatott hosszas beszélgetés után a szint véget ér. Level 10: Assault on Theed
Level 10:
A Királynőnek el kell jutnia a palotába Panakát megvédve:
Obi-Wannak követnie kell Darth Mault és megküzdenie vele. Amidala és Obi-Wan között váltogatjuk majd skizofréniás tüneteket mutató egónkat, célszerű minden váltásnál menteni a játékállást. Obi-Wanként vezessük embereinket a hangár felé, ahol szembetalálkozunk Darth Maullal újra. Amidalaként a gránátokat felvéve induljunk a kis fegyverszoba felé. A robotokat eltaposva beszéljünk az orrel, aki beenged minket. Vegyük magunkhoz a seeker droidot, valamint a blastert 250 loszerrel betárazva. A szökokútnál nézzünk körül a sarkokban. Ha Panaka morog valamit az orra alatt, és ezt halljuk "we've got problems, move out", akkor figyeljünk, mert a romboló droid mögöttünk csörtet. Az első szökokút után nem követ tovább. A sarkon befordulva egy hídhoz jutunk. Az erkélyre ügyesen felcsimpaszkodva protonrakéta-vetot találhatunk. Érdemes az állást menteni. A sarkon túl lőjük ki a droidot az ágyú mellol, majd azt használva tisztítsuk meg a környéket a harci és romboló droidoktól. Továbbhaladva számítsunk egy lesben álló destroyer droidra a sarok mögött. A rakétavetovel, vagy az ágyúhoz visszaszaladva könnyen elintézhetjük. Amint minden tiszta, forduljunk be a sarkon, ekkor átváltozunk Obi-Wanná. Segítsünk Qui-Gonnak Darth Maul elleni harcában. A dobozokat szétverve előzzük meg azok fejünkhöz vagdosását, és küzdjük le a Sith lovag energiáját a felére. Ekkor menekülni kezd, kövessük mi is. Amidalaként küldjük előre Panakát felderíteni. A bal oldali lépcsolejárón egy romboló droid várakozik, fussunk el mellette, jó eséllyel észre sem vesz minket (a boltív alatti droidokat jobb nem abajgatni!). Menjünk fel a lépcson magunkkal híva Panakát is, majd keljünk át a hídon, és szaladjunk le a túloldalon. Egy benyílóban sebesült katonát találunk, mellette egy R2 egységgel. Beszéljünk mindkettovel, a robot kinyitja a katona mögötti ajtót, így szét tudjuk lőni a biztonsági ajtókat tápláló generátort. Ha az R2 valami oknál fogva nincs ott, a katonától kapott kulccsal a híd túloldalán kint, a csillagjel melletti vörös ajtót kinyitva a mögötte található gombot megnyomva is nyitható a generátorház ajtaja. A biztonsági ajtón túli rózsaszín eroteret leromboltathatjuk Panakával, ha túléli az eldobott két thermal detonátor lökéshullámait, vagy jó sok muníciót belepumpálva megpróbálhatjuk azt mi is. A mezon túl gonosz R2 egységek rohamoznak meg. Átlépve roncsaikon haladjunk felfelé a lépcson, majd be a bal oldali ajtón. Kövesd Panakát a lépcsokön, el a szobor mellett, át a kerten egészen az erkélyig a többi katonával együtt. Itt beszélj vele, ezzel Amidala megpihenhet e szint után. Obi-Wanként küzdenünk kell egy kicsit Darth Maullal, majd kövessük őt és Qui-Gont. Ekkor választanunk kell, ugorjuk át Qui-Gont, hogy elérjük a Sith lovagot. Leesve forduljunk meg, és várjunk a kék energiamezo megszunésére. Amint eltunik, menjünk egy szakasszal előrébb, majd balra fordulva lépjünk be a felbukkanó nyíláson. A szint itt véget ér.
Level 11:
The Final Battle:
Amidalának meg kell találnia a tróntermet Obi-Wannak végeznie kell Darth Maullal Amidalával menj a fehér kulccsal nyitható biztonsági ajtóhoz. Nem messze áll egy katona 3 ajtó elott, eszünkbe ne jusson a középsot kinyitni! A jobb oldali szobából a szekrényt toljuk át az előtéren a másik szobába a magasan lévő kapcsolópanel alá, ami rejtekajtót tár fel elottünk. A másik oldalon a rabokat fogva tartó szobában az egyik orizetesnél van a fehér kulcs, beszélgessünk el velük errol. A biztonsági ajtónál a kulcsolvasó masina használatával szabaddá válik a nyitópanel, menjünk hát tovább. Obi-Wanként a feladatunk átjutni a szoba bal oldalára. Hajmereszto ugrások sorozatát kell végrehajtanunk, ráadásul még okvetetlenkedo droidok is akadályoznak ebben. A felső gyurure jutva láthatjuk mesterünket, ahogy Darth Maullal küzd. Körülnézve megpillantunk egy ajtót alattunk, az odavezeto gyurure elegáns duplaugrással lejuthatunk. Bejutva az ajtón, majd egy másikon egy kis futóhídon találjuk magunkat. Az itt talált panellel kapcsoljuk be a világítást, míg továbbmenve a másikat aktiválva a kék eroterek végre pihenni térhetnek. Visszafutva az első panelhez lépjünk fel a kiszögellésre. Át kell jutnunk a másik platformra, de az túl messze van. A Force Pusht használva nyomjuk meg a kapcsolóját, ekkor kijjebb csúszik. A mi oldalunkon is kijjebb csalogathatjuk a platformot a középso panel aktiválásával. Ezután egy futásból indított duplaugrás átsegít minket a szakadékon. A túloldalon menjünk át a két ajtón, majd tegyünk pár lépést a gyurure érve. Amidalaként nehéz helyzetbe kerülünk, droidok egész hordái lesnek ránk csattogó fogakkal. Az ágyúval felszerelt droidot legkönnyebb úgy tudjuk semlegesíteni, hogy addig araszolunk feléje, míg éppen feltunik a képernyo tetején, és ekkor elintézzük a sugárvetovel. Keressük meg a rejtett panelt a jobb oldali falon valahol ott, ahol a fal befelé kezd ívelni, hogy bejussunk az ajtó mögötti, utánpótlást rejto terembe. Innen kijutva forduljunk balra Panaka felé és haladjunk lefelé a termen keresztül. A második ágyús droidot is tegyük hidegre, majd a többi robotot is. Az első ajtó, mely mellett elhaladunk, a fegyverraktárba vezet, ráadásul a sarokban egy rejtett kapcsoló is el van rejtve, mely további kincseket tár fel. Míg bent bóklászunk, Panaka kint elintézi a Romboló droidokat. Az út végét a harmadik ágyúüteg jelzi, mely a bal oldali falon van elhelyezve. Ezután a bal oldali ajtón keresztül új folyosóra jutunk. A négy szobából begyujtheto a rögtön használandó kék kulcs, mely megnyitja a kék panelt a biztonsági ajtó mellett, amit így kinyithatunk. Tovább haladva a vörös kulcsra lesz szükségünk, mely egy elérhetetlennek tuno fentrol ráugorva elérjük a kulcsot. Nyissuk meg a vörös panelt a...
Csalások
Játék közben nyomjuk le a BACKSPACE billentyűt majd a megjelenő szövegablakba írjuk be a kívánt csalást. Végül ENTER-t kell nyomni.
60FPS - 60fps
BEYOND CINEMA - szélesvásznú játék
DROP A BEAT - falon átjárás
GIVE ME LIFE - 100%-os egészség
HAPPY - a hármas fegyver erősebb lesz
I LIKE TO CHEAT - minden tárgy és fegyver
I RULE THE WORLD - nehezebb játék
I STINK - könnyebb nehézségi szint
IAMOBI - Obi-Wan Kenobival leszünk
IAMQUEEN - Queen Amidalával leszünk
IAMQUIGON - Qui-Gonnal leszünk
IAMPANAKA - Panakával leszünk
KILL ME NOW - öngyilkosság
NAUGHTY - Tomb Raider nézet
PERT - drótváz nézet
SLOWMO - lassú mozgás |