...::Minden ami Star Wars::...
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
 
 

A portl 1280*1024 px-es felbontsra van optimalizlva!

 
 
 
 
 
Ki a kedvenc szerepld a prequel trilgiban?

Obi-Wan Kenobi
Anakin Skywalker
Padme
Qui-Gon Jinn
Mace Windu
Yoda
Palpatine
Jango Fett
Kln Katonk
ms
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
 
 
 
 
 

Star Wars: The Phantom Menance<

Vgigjtszs                                         

Level 1.

Cl: Megkeresni a hangrt

Ezen a szinten Obi-Wan segtsgvel kell vgigkzdeni magunkat. Miutn a droid megrkezik a konferenciaterembe a szobt mrges gzokkal ntik el. Ne habozzunk, gyorsan kapjunk fnykardunk utn, s rohanjunk ki a terembol. Kint ljk meg az sszes droidot (hasznlhatjuk a Jedi lkst "Z" is). A konferenciateremtol balra lv szobban thermal detontorhoz valamint egy energiacsomaghoz, mg a jobbra esoben egy lzerfegyverhez jutunk 250 loszerrel. Mindketto megszerzshez meg kell nyomnunk "SPACE" a vezrlopanelen tallhat tenyeret brzol gombot. Folytassuk utunkat addig, amg el nem rnk az ajtt szorgosan szerelgeto R2-es egysgig. Jobbra tole 2 droidba botlunk, akiket meglve bejuthatunk egy kisebb vezrloterembe, ahol a panelen megtalljuk az ppen javts alatt lv ajt nyitjt. Ha szksg gy kvnja az R2-tol jobbra elsseglycsomagra lelhetnk. Az jonnan kinyitott ajtn keresztl rohanjunk a kvetkez keresztfolyosig. A folyosn balra elindulva harci droidokba botlunk, akikkel felvenni a harcot egyet jelent az ngyilkossggal. Induljunk teht jobbra, amg ismt egy bezrt ajthoz jutunk. A megoldst itt is, mint mindig, a problma kzvetlen kzelben talljuk. Szaladjunk jobbra az informcis terembe, ahol a panelen lv kapcsolval nyissuk ki az ajtt. Kvessk Qui-Gont, aki egy aknba berohanva hirtelen eltunik szemnk ell, pontosabban mi hagyjuk el t, hiszen a talpunk alatt beoml rcs megakadlyoz minket kvetsben. Egy kisebb labirintusban talljuk magunkat, ami szerencsre nem tl bonyolult. Ezen a ponton azonban mindenkppen szksgnk lesz lzer pisztolyunkra a droidok likvidlshoz. Prblkozhatunk a fnykarddal is, aminek most krlbell annyi hasznt vesszk, mint a sivatagban egy bronzriumnak. Battyogjunk vgig a szereloaknn. Lbunk alatt a Kereskedelmi Federci szorgosan kldi csatasorba droidjait a Naboo bolyg magszllsnak remnyben. Tartsuk mindig jobbra az irnyt, amg el nem rkeznk egy bezrt vrs szimblummal elltott ajtig. Mivel kinyitni gysem tudjuk menjnk tovbb. Pr centivel arrbb egy gombot tallunk, ami megnyitja azt az ajtt ami mgtt a szimblum nyitshoz szksges nyomgombra lelhetnk (hmm, valaki mg tud kvetni?). Nyomjuk meg mindegyiket majd irny a kinylt kapun keresztl a hangr. Innen egyenes t vezet a hangrba egyetlen kisebb fejtrovel megspkelve, ami azrt annyira nem bonyolult. Kzvetlenl Mentorunk tartzkodsi helye elott egy liftrendszerrel fuszerezett szobba rnk. A megolds kulcsa hrom gombban rejlik. Nyomjuk meg a legelst ami beindtva egy mechanizmust megnyitja az utat a msodik kapcsolhoz. Amint zembe helyeztk azt, egy fggohd ereszkedik le amin tfutva s megnyomva a harmadik kapcsolt minden akadlyt elhrtottunk. Irny a Naboo bolyg!

Level 2:

Swamps of Naboo:

Cl: Megtallni Qui-Gont

Megrkeztnk a mocsaras Naboo bolygra, s egyben a legknnyebb helysznre a jtk sorn. Ezt egyszeruen nem tudjuk elrontani, mindamellett rettenetesen sokat fogunk bosszankodni egy-egy elhibzott ugrst kvetoen. Hla a ksztoknek a plya gy lett felptve hogy minden egyes elrontott lpsnket egy hsz perces hosszadalmas bolyongs fogja kvetni. Sebaj erre talltk fel a "SAVE" opcit. Kisebb szerencstlenkeds, szkls s bklszs utn megtalljuk Jar Jar Binkset, aki rvid csevely utn megkr hogy kvessk. Mivel szegny nem bovelkedi agysejtekben a legborzasztbb tvonalakon kzlekedik. Neknk nincs ms dolgunk, mint kvetni t. Mindssze kt helysznen szorulunk segtsgre. Az els rgtn a Jar Jarral val tallkozsunk utn kvetkezik, amikor kedvenc oslakosunk egy hatalmas emelvny tetejrol integet s srget, hogy kvessk t. Mivel az emelvny tl magas, toljuk al az oszlop kzelben lv dobozt. Minden trgyat a "SPACE" segtsgvel mozgathatunk. Ezen a szinten tbbszr szksgnk lesz a dupla ugrs hasznlatra (ktszer nyomjuk meg egyms utn az ugrs gombot), mellyel elrhetetlennek tuno magaslatokra s linokra szkkenhetnk. A msik problms hely, a szint vgnl helyezkedik el. Termszetesen ez sem szvesztoen nehz, mindssze hasznlatba kell vennnk a droidok gpgyjt, amivel knnyuszerrel vgezhetnk az energia pajzsba burkolt harci droidokat.

Level 3:

Otoh Gunga:

Cl: Kiszabadtani Jar Jar Binkset

Miutn megrkeztnk a Gunganok fldalatti rejtekhelyre, kvessk Qui-Gont s Jar Jart Nass nagyfonk rezidencijra. Amint Qui-Gon beszlt Nass-szal hagyjuk el a termet, s vgjunk neki az addigra bebrtnztt Jar Jar felkutatsnak. A folyos vgn tallhat els elgazs hrom lehetsges alternatvt knl fel neknk. Balra s elore lv gmb alak termekben a Gunganok osi energiagolyira bukkanunk, s melyeket elszeretettel alkalmazhatunk a droidok likvidlsra. Fontos, hogy ezen a plyn ne ljnk meg senkit. Igaz ugyan, hogy a Gunganok nem turik a betolakodkat, s ahol tudnak akadlyoznak minket Jar Jar felkutatsban, mgse ljnk meg egyet sem, inkbb demonstrljuk hatalmunkat egy-egy Jedi lkssel (X). Evickljnk el a jobbra tallhat gmbig, melyben krbefordulva felfigyelhetnk annak indtpaneljre, amit kapcsoljunk is be izibe. Folytassuk utunkat elre s kzben az akadkoskod oslakosokat tantsuk mresre Jedi pullal (x). Nemsokra elrkeznk egy hatszg alak platformokban bovelkedo szobig, ahol hasznlva azokat szkkenjnk t a kt rig. A folyos vgn hasznljuk a liftet, majd vegynk be pr pirula nyugtatt. Ugyanis a kvetkez kis szsszenet felettbb bosszant rsze a jtknak. Sllyedo platformokon keresztl kell tugrlnunk a tlpartra. Ha idegrendszernk s billentyuzetnk brja, megszerezhetjk az egyik emelvnyen tallhat lzerfegyvert is. Miutn sikeresen tvergodtnk, irny a folyos mely vgn a jobbra tallhat gmbben ismt energiagolyt tallunk. Szaladjunk ezutn tovbb a folyostl balra tallhat jraton keresztl. Kisvrtatva elrkeznk abba a terembe melyben a bejrattl jobbra egy kis kapcsol tallhat. Nyomjuk meg azt, majd sebesen vgtassunk fel a gomb peremn az egy szinttel feljebb lv jratig. Menjnk keresztl rajta, majd nyittassuk ki a kaput a kvetkez szobban orkdo Gungannal (Jedi pull). Caplassunk el addig a szobig melynek kzepn egy veglapon fmdoboz ll, majd toljuk el azt a teremben tallhat gombhoz, amit nyomjunk meg. Az ezltal lesllyedo oszlop mgtt jra egy gombra bukkanunk, amit a doboz segtsgvel ismt helyezznk zembe. Cselekedeteinket folytassuk addig, mg fel nem nylik az veglap mely alatt egy zld gomb van. Ha ezt bekapcsoljuk megnylik az elzo szoba ajtaja. Irny tovbb az jonnan nylt ajtn egszen addig, mg el nem rnk a hatalmas emelvnyig. Az itt lv dobozzal ugyancsak nyomjuk meg a kapcsolt, majd ugorjunk villmgyorsan az emelvny tetejre, s onnan tovbb a pr msodpercig nyitva lv kapun. Ezek utn nincs ms dolgunk, mint megtallni Jar Jar celljt, s kiszabadtani t. Miutn megmentettk kvessk t.

Level 4:

Gardens of Theed:

Cl: Bejutni a palotba

Termszetesen ez a kldets sem kezdodhet msknt, mint az eddigiek. Jar Jar s Qui-Gon alatt egy Ostrom tank felrobbantja a hidat Ergo knytelenek lesznk ismt egyedl nekivgni kalandjainknak. Zuttyanjunk a vzbe s sszunk szemben az rral egszen a vzess lbig, ahol a tole jobbra lv lpcson menjnk fel. Battyogjunk a vzess tetejig, majd vessk bele magunkat ismt a vzbe, s sszunk fel a folyam kzepn leledzo kiszgellsig. Ugrljunk t a kiszgellseken majd az utols platform vgrol ljnk bele a szemkzti, hidat aktivl kapcsolba. Ha nincs loszernk j a Jedi pull is. A hdon szaladjunk t s haladjunk egszen a rzsaszn erotrig, melyet semlegesto kapcsolt az ellenkezo oldalon talljuk. Ebbe is ljnk bele miltal megnylik az t a tlpartra. Kisvrtatva a palotakertben talljuk magunkat. FONTOS, hogy az ostromtankkal ne keveredjnk harcba. Kerljk el s vessznk bele a tank melletti kisebb fggokertbe, ahol energira s egy jabb fegyverre bukkanunk. A Tankot megkerlve eljutunk a kapunl babrl katonig, akit kvetve egy rkdos szobba jutunk. A kupola alatt lv kapcsolt aktivlva megnylik az t. Tovbb folytatva mizrinkat egy zsilippel szablyozott folyamrendszerre bukkanunk. Eloszr menjnk fel a lpcson s aktivljuk a piros gombot. Az gy megemelkedett vzbe ugorjunk bele, majd sszunk t a tlpartra, ahol feltrappolva a lpcson az elobb elrasztott medenct eresszk le jra (nyomjuk meg a gombot). Its working its working... az gy szabadd vlt zsilip alatti kapcsolt aktivlva lenylik egy hd, amin szaladjunk is t. Egy nagyobb trre rkeznk minek kzepn egy hatalmas tank keserti meg letnket. Clunk a tankkal szemben tallhat kt zld kapu kinyitsa. Eloszr a kaputl balra lv kapcsolba ljnk bele (ugrs kzben a lpcsorol) majd jobbra a falban lv regen keresztl tornzzunk fel a msik kapcsolig. Menjnk t a kapun majd induljunk balra. Hipp hopp a kldetsnek vge.

Level 5:

Escape from Theed:

Cl: Amidala hercegnot eljuttatni a hangrba

Elrkeztnk az egyik legnehezebb s egyben legbosszantbb kldetsig, melyben nem elg hogy sajt irhnkat kell mentennk mg Amidalt is ptyolgatnunk kell. Kvessk ht a hercegnot, s figyeljnk minden szavra. Pillanatokon bell megrkeznk egy zskutcnak tuno trre, ahol Amidala megkr, hogy toljuk arrbb a hatalmas szobrot. Miutn hajt vgrehajtottuk fussunk utna. (ha esetleg valahol elakadna ofelsge picit lpjnk arrbb, s engedjnk teret mozgsnak). Fussunk egszen addig, mg el nem rkeznk egy bezrt ajtig, melyet Amidala szerint bellrol knnyedn kinyithatunk. Ugorjunk ht t az ajttl balra tallhat torncra majd a harci droid kifstlse utn nyissuk ki bellrol az ajtt. Immron szabad az t, m a hercegno fltve legkedvesebb ruhadarabjait megkr, hogy tiszttsuk meg elotte e terepet. Amidalhoz legkzelebb jobbra lv hzikban egy desanya siratja elveszett gyermekt, akit tovbb balra haladva a zskutca vgn megtallunk. Miutn visszavittk t egy elsseglycsomag lesz a jutalmunk. Menjnk ezutn addig a szobig melynek jobb oldaln egy zrt csapajt mellett egy hatalmas ostromtank tornyosul. Fussunk fel a balra tallhat lpcson megkerlve a tankot vgig a torncon, majd "U" alakot lerva kerljnk a tank mg. Lojk ki a droidot s a terem fel elindul behemt melletti kapcsolt nyomjuk meg. Az eddig zrt csapajt felnylik, s mr csak arra vr, hogy Amidalval trohanjunk rajta. Menjnk vissza onagysgrt majd trjnk vissza. tlpve az ajtn nhny destroyer droidba tkznk, akiket aknavetonkkel illetve thermal detonatorainkkal semlegesthetnk. Puszttsunk el mindenkit. A szabadd tett ton immr zkkenomentesen kocoghatunk vgig hercegnonkkel, m utunkat nemsokra egy zrt kapu llja. Hagyjuk magra Amidalt s menjnk vissza addig, mg a talapzaton egy csillag rajzolatba nem botlunk. Itt menjnk fel balra a lpcson s meg se lljunk az idos hlgy hzig. A hlszobban vegyk magunkhoz elsseglycsomagjt majd angolosan tvozzunk az ablakon keresztl. Lpdeljnk vgig a peremen majd a pzna segtsgvel msszunk t a szomszd hzra. Bejutva az pletbe kt kapcsolt tallunk. A fels szinten tallhat nyitja a fokaput (amin a hercegno azonnal be is szalad) az als szinten pedig mi juthatunk ki az pletbol. Ismt tiszttsuk meg a terepet, majd haladjunk egszen addig, mg egy hd nem llja utunkat. Ugorjunk t a hd melletti tutajra s beszljnk a parancsnokkal. Miutn nem sok hajlandsgot mutat a hercegno megsegtst illetoen knytelenek lesznk magunk megoldani a helyzetet. Kipattanva a hajbl menjnk fel a lpcson s a szemkzti kapcsolba belelove eresszk le a hidat. Ettol a pillanattl kezdve nincs ms dolgunk, mint megtiszttani az utat a hangrig.

Level 6:

Mos Espa:

Cl: Keresd meg Anakint, Jar Jart, s szerezz alkatrszeket a Podracerhez Arnylag knnyu kldets, teljestshez nem kell sok vrt ontanunk. A Javkat clszer messze elkerlni, mert az okvetetlenkedo bmszkodkat lvsekkel fogadjk, ha pedig egyet meglnk, minddel le kell szmolnunk. A Mos Espai tbb szz lelket szmll Java kzssg kiirtsa viszont nem lesz knnyu feladat. Ne fogjunk a keznkbe fegyvert a vros utcit jrva, mert ezt sokan nem veszik j nven, ha pedig mgis lni kezdenek rnk, inkbb szedjk a nyakunkba a lbunkat a harc helyett. Ezen a plyn a feladatokat megfelelo sorrendben kell vgrehajtani. A jtk sorn elszr Qui-Gon borbe bjva mindssze egy fnykarddal vagyunk felszerelve, amit a taszkenek ellen rgtn alkalmunk is nylik hasznlni. Eloszr clszer a kt lofegyverest lekaszabolni, a tbbiek hadd lvezzk letk htralv pillanatait. A homokos utat kvetve eljutunk Mos Espba. Jar Jar s Padme ha nem tart velnk nem baj, a szint vgn mindenkppen tallkozunk majd. Ngy nagyobb t szeli t a vrost, a helyi nyelvet nem beszlve csak a sznek alapjn igazodhatunk el kztk. A vrosba a vrs foton rkeznk be, tole jobbra van a fekete, majd kicsit tovbb a kk, balra pedig a narancs t. A vrosba lpve elegyedjnk beszlgetsbe a zldsgrus novel, krdezzk a T-14-rol, erre megemlti Watto butikjt. Menjnk a kk tra, ahol jobbra egy fregrus, balra pedig egy kereskedostor tallhat. (Az e mgtt jobbra nyl siktor kis egszsgcsomagot rejt, vegyk fel mindenesetre.) Tovbbhaladva egy bal kanyar kvetkezik, de indexels elott beszljnk a sarki kereskedovel, aki jelentos rengedmnnyel csbt vsrlsra minket ("stand back mister..."). Krdezzk az zletrol, majd a fogatversenyrol, ha megmutatja homokfutjt, egy Full Healthpack lesz a jutalmunk. Ezutn a "Jedi mind" trkkt hasznlva a T-14 genertorra krdezve hzzuk ki belle Watto boltjnak pontos helyt. Tovbbhaladva az ton hamarosan egy nagy zld szrnyre bukkanunk a bal oldalon, vele szemben pedig Padme lesi lpteinket. Beszlgessnk a szemreval udvarhlggyel egy kicsit, majd mg o Jar Jar nyomba ered, keressk meg Anakint. (Jegyezzk meg, hol ll a szrny, mert a ksobbiek sorn a mellette lv pletben tallhatjuk Jar Jart, ha Padme nem boldogulna felkutatsval) A kk utcn tovbblpdelve a rabszolganegyedbe jutunk. Szltsuk meg a jtszadoz gyerekek egyikt, aki elrulja, hol talljuk Shmit. A kk t vgn, a balra vezeto siktorban lldogl. Szltsunk meg, grjk meg, hogy felszabadtjuk Anakint, majd kvessk t az ajtn az udvarra. Itt a kt Java mellett egy sugrveto tallhat, erre ksobb nagy szksged lesz, szedd ssze mindet a szinten, amit csak tallsz. Anakin elvezet Watto boltjhoz. Kvesd t a kis ajtn, ki a roncstelepre. Kvesd folyamatosan, br nem lesz knnyu dolgod, mert mg o tfr a kis rseken, neked akrobatamutatvnyokat kell vgrehajtanod a roncsokat is felhasznlva, hogy eljuss a roncstelep vgre. Onnan rvid sta vezet Watto shopjhoz. Beszlgessnk el a repkedo lnnyel, amg fogadst nem ajnl (kzben alkatrszekhez is juthatunk). Kint szltsuk meg Anakint, aki elmesli, hogy kt alkatrsz hinyzik fogathoz. (Enlkl ne hagyjuk el a helysznt!!) Ezutn Padme elsrja, hogy Jar Jar sehol, na t is neknk kell megkeresnnk. Beszlgessnk a kzelben lldogl Twi'lek lnyokkal, ksobb jl jn majd ismeretsgk. A narancs ton haladva a bal oldali vrs ajtn nyiss be a grntokrt, majd a vrs ton forduljunk balra. Keressk meg Jar Jart, s kldjk el Wattohoz. A rabszolganegyedben Yak-Face panaszkodik, hogy elfoglaltk a hzt. Csapjuk agyon a laksmaffia kpviseloit, majd az erklyen kiugorva kergessk el a tolvajokat a sarki kereskedotol. Vek hlbl ad neknk egy "engine bindert" a boltba trve. Az ajtn kilpve a vrs t vgn talljuk magunkat. Szltsuk meg a rzsaszn ruhs hlgyet, majd induljunk kiszabadtani kisfit, Tomot, aki Captain Neg fogsgban snylodik. Sajnos ez nem lesz egy stagalopp. A narancs tra visszatrve menjnk fel a lpcson a szobba, majd ki a hts kijraton. A prknyon elrnk egy ktlhez, melyen t az erklyre jutunk. Sebulba szobjban felvehetjk a stukkert a sarokbl, de ekkor nyakunkba zdul a lakst orzo fegyverek tze. Kvessk az jabb prknyt egszen a msik ktlig, melyen t a kapitny erklyre juthatsz. Itt tkels kzben az or tuti lelo a ktlrol, a hulljt htrahagyva msszunk fel ide jra. Miutn a szobban mindenki elnyugszik, szabadtsuk ki a fit. Iktasd ki az erotrgenertort, majd kvesd a fit ki az ajtn. A boldog mama egy "repulse booster"-rel rja le hljt. Itt az ideje, hogy beszerezzk a fogatversenyhez szksges alkatrszeket. Ezt eroszak alkalmazsval is megtehetjk, de ez esetben Anakin nem lesz hajland versenyezni, s kezdheted ellrol a szintet! Ha a "mass coupler" s a "servo control" megvan, vigyk el Anakinnak, ezzel a szint vget r. Fontos lesz a "fuel convertor" beszerzse, amit vagy az cskavasteleprol a Javkat kvetve a sivatagba szerezhetnk meg, vagy Barbo boltjbl nmi eroszak alkalmazsval a becsukd ajtn kifutva. Teemto: a fekete ton a kantinban talljuk, o a kis rszeg idegen lny. Mawhonic: a kk ton van fogatjavt muhelye, a podraceren dolgoz R2 egysgnl tallhat Barbo: Watto boltjhoz kzel, valahol Padme mellett tallod boltjt. Ne prblkozz Mind Trick-kel az o esetben!!! Attl fggoen, hogy Watto mit ad neknk, a kvetkezkppen alakul az alkatrszek beszerzse. Wattotl hydrospannert kapunk: Fuel Convertor: a roncstelepi Javktl, vagy Teemtotl Mind Trick alkalmazsval szerezzk Servo Control: Barbonl elcserlhetjk fuel convertorra s repulse boosterre Mass Coupler: Mawhonicnl kapjuk az engine binderrt s a hydrospannerrt Watto egy fuel convertort ad: Servo Control: engine binderrt s repulse boosterrt Teemtotl Extra Fuel Convertor: roncstelepi Javktl, vagy Barbo Thugjaitl Mass Coupler: kt fuel convertorrt a "slashing prices"-t knl kereskedotol. Watto kt fuel convertort ad: Servo Control: engine binderrt s repulse boosterrt Teemtotl Mass Coupler: kt fuel convertorrt a "slashing prices"-t knl kereskedotol. Watto nem ad semmit: Fuel Convertor: a roncstelepi Javktl, vagy Teemtotl Mind Trick alkalmazsval Mass Coupler: Naboo fusion coilrt s engine binderrt a "slashing price"-os kereskedonl Servo Control: Barbonl elcserlhetjk fuel convertorra s repulse boosterre.

Level 7:

Mos Espa Arena:

Keressk meg Jabbt, Wattot s Anakint

A fegyverek a foszerep ezen a szinten, ha nem pakoltunk fel eleget az elozo plyn, akkor ajnlatos rgtn a titkos helyeken elrejtett cuccokat felkutatni, mert kt foszrny is les rnk az elkvetkezendokben. Persze, ha virtuz muvszei lettnk fnykardunknak, akkor semmi baj nem trtnhet! Ne menjnk be az arnba rgtn az elejn, nzznk krl elbb. Balra, egy kis kerek pletet tallunk. A friss hullkon tljutva menjnk be a kanyon faln tallhat nylson. Mindenkit meglve a jobb oldali szobban sugrvetot s egy R2 egysget tallhatunk. psgben kiksrve Artut a kijratig, (megvva a rejtozkdo taszken lvseitol), trjnk vissza a kirdemelt poweruprt. Most menjnk az Arna bejrattl jobbra eso kerek plethez, nyittassuk ki a hls R2-val, majd sprjk be a grntokat. Keressk meg eztn a zld fenevadat, mert a krnykn egy sarokban a "chokie"-t knl kereskedobol (pontosabban a kollegjbl) egy thermal detontort tudunk kidumlni, ha gyesen forgatjuk a szt. Anabar fogkony a Jedi Mind trkk hatsra a kztrsasgi kreditek elfogadsra is (nem gy, mint Watto). Az elzo szintrol ismert Twi'lek lenyzt a kapu mellett talljuk, o elvezet Jabbhoz. Mielott a gombot megnyomnnk a szobban, mentsk ki az llst. A gdrben szedjk ssze a pnzt, legynk kedvesek Jabbhoz, majd csapjuk agyon a bajnokt. A tmads gombot nyomva tartva menjnk mindig elre, klnben rlkds a tskkre. A kis ajtnl csapdba ejtve pikkpakk kinyrhatjuk nhny jl irnyzott kardcsapssal is. Thermal detonatort ne hasznljunk, mert a kznsg is megsrlhet, s ekkor nincs kegyelem szmunkra! A kzdoteret elhagyva egy brban talljuk magunkat. Bemehetnk Jabba trntermbe is csupn kedvtelsbol, de nem szksges. Keressk meg Teemtot, (a rszeg idegent), s Jedi trkkel vegyk r, hogy tksrjen bartjhoz. Nem tl segtoksz, de Kreg, a kalapcsfeju szomszd elrulja, hogy egy kis ital megoldja a nyelvt, ezrt menjnk a pult sarkhoz. A droidtl krjnk egy juri juice-t a hallgatag embernek, majd visszatrve bartjnak is vigynk valami itkt. A hapi elvezet Wattohoz. Ne engedelmeskedjnk, amikor vrakozsra szlt fel, hanem kvessk, fent pedig fogadjunk Wattoval. Menjnk vissza a brba, majd a korbban elzrt ton t le az arnba, keressk meg Anakin fogatt. A fi kiabl, hogy kiraboltk, vegyk ldzobe a kis kk lnyt. Kergessk fel a lpcson be az pletbe, ahol elkapjuk ugyan, de a szajr nincs nla. Semmi rtelme meglni, inkbb mozdtsuk el a hts fal darabjt. Jtklls mentse ajnlott, mert a msodik fo szrny kzeleg. A legjobb taktika llni az ajtban s lni r, amint feltunik, de gyakorlskppen a karddal is vget vethetnk evilgi plyafutsnak. Lelkvel egytt az ellopott ignition capacitort is kileheli, vigyk ezt vissza Anakinnak, majd beszdbe elegyedve vele vessnk vget a feladatnak.

Level 8:

Encounter in the Desert:

Kzdelem Darth Maullal

Nem tudjuk mg elpuszttani, ht ne is prblkozzunk ezzel. Feladatunk csupn lektni a Sith lovagot, mg trsaink biztonsgosan a gpre szlltjk a hiperhajtmu genertort. Ha brmelyikk meghal, vagy a genertor megsemmisl, a kldetst elbuktuk. A vrost elhagyva daraboljuk fel a droidokat, majd csapjunk ssze Darth Maullal, aki csinos koomlst okozott a kedvnkrt. Ne pazaroljuk a loszert, a kard a lovagok fegyvere! Ha agyaljuk mr egy ideje, nyakba szedi a lbt, de nem lesz knnyu dolgunk. A siklban Health Powerup vrakozik rnk, de a sziklkat verjk szt, mielott rte indulunk, klnben a tetvlt harcos az Ero segtsgvel a fejnkhz vgja azokat, s a puhbbik dolog enged ilyenkor... Kvessk a lovagot a msik oldalra. Semmikpp ne engedjk a haj, vagy az embereink kzelbe jutni, mikor msodszor kzdnk meg vele. Pr perc utn, ha mindenki a fedlzeten van, fussunk a haj fel s a feladat vget r.

Level 9:

Coruscant:

A szentus nagytermnek felkutatsa s a Kirlyno vdelme a cl Panaka kapitny borbe bjva kell Kirlynonket vdelmeznnk, ne tvesszk szem ell hosszabb idore. Vegyk fel az R-65 Heavy blastert, a haj mellol. Sproljunk kb. 50 lvedket a fo szrny rszre, a tbbit nyugodtan eldurrogtathatjuk. Tallunk a kzelben mg egy knnyu puskt is 300 lvssel trjban. Miutn a TAXInkat megsemmisto gyt elintztk, beszlgessnk a droiddal, aki elvezet a turista hivatal fel. Az pletbe jutva beszlgessnk mindenkivel, a hlgy rdekes informcit ad (egy vrosi jelszt) neknk. Mivel a jegy nagyon drga, keressnk ms utat. Az R2 robot s az rasztal mgtt lo ember kzelben keressk meg a msik platformra vezeto kijratot, ahol egy hapi 100 kreditrt kt jegyet akar rnk szni. A msik oldalon ll kk ruhs ember hajland ennyit adni az "electrobinocular"-unkrt, ht nehz szvvel vljunk meg tole. A jegyzr meggondolta magt, de rvid gyozkdsre mgiscsak odaadja a jegyeket egy szzasrt. A jegykezelo robot most tenged, de egy jabb lebego gy tmadsa sorn ez a haj is odavsz. Jobbra egy ruhz tallhat, sok ldval s egy lifttel. A srgs sznu ldt toljuk el gy, hogy rugorva feljuthassunk az irnyt szobba. A bal oldali kart meghzva a lift felemelkedik, s a kk erotr a sarokban is kikapcsol. A visszaugr kart jra meghzva a lift leereszkedik, mi pedig hozzfrnk az eddig erotrrel vdett dobozhoz. Toljuk a liftre, majd az irnythelysgbol lltsuk a liftet a fels pozciba megint. Toljuk a msik dobozt a lift oldalhoz, hogy rkapaszkodva felugorhassunk a liftre. Kzben a Kirlynot elraboljk, de egyelre tehetetlenek vagyunk. A fenti dobozt a kk csk mentn toljuk az irnytpanelhez, hvjuk a mozg platformot, majd a ldrl ugorjunk fel r. Itt az ideje az jabb mentsnek. A tloldalon egy kis csetepat vr. Fuss fel a jobb oldali rmpn a msodik ablakig, majd be a stt helysgbe. A vgn tallhat panelt megnyomva forduljunk jobbra, majd ki a msik ablakon a rmpra, azutn tovbb t a csatornn. A raktrban s a kereskedok krnykn nzznk krl, hasznos stuffokat tallhatunk. Kinyrva az ajtk mgtti ellensgek egy rszt, hogy kikapcsolhatjuk a liftet vdo eroteret. Ha ez megvan, irny felfel. Fent menjnk a stt helysgen keresztl a nagy kapuig. A bal oldali szobban unatkoz emberke szksg esetn ad egy jelszt, mellyel visszajuthatunk a vrosba. A kapu a tiltott znba vezet, ahol a trvnyen kvliek uralkodnak. A koldusokat nyugodtan meglhetjk (minek fokozzuk knjaikat az let slyt tovbbcipelve), majd a panel hasznlatval leereszthetjk a zskutca egyik falt, majd rllva a fels szintre jutunk. A kt panelhez rve nyomjuk meg a bal, majd a jobb oldalit s fussunk a leereszkedo fal fel, majd ktszer gyorsan forduljunk be jobbra (idozr, ha nem sikerlt tjutni, prbljuk jra). A dobozokhoz rve a felst lkjk a fldre a fehr kulcs megszerzshez. A kar lenyomsval a fal leereszkedik, induljunk jobbra s hasznljuk a kulcsot a fehr panelen. A rossz fi hullja mellol vegyk fel a vrs kulcsot s mentsk ki szorult helyzetbol Kirlynonket. Tovbbjutva keressk meg a kulcs ltal mukdtetett liftet, majd a Kirlynovel egytt fellpve r induljunk lefel. Ahogy a lift lert, menjnk egyenesen a feneketlen gdr szlig. Hzzuk meg a jobbra tallhat, majd a balra feltuno kart, keljnk t a Kirlynovel a hdon, majd elobb a Kirlyno melletti, aztn pedig az ellenkezo oldalon lv kart hasznljuk. Most trjnk vissza a legels, majd a mellette lv karhoz jra, s ekkor szabadd vlik az t. Menjnk a jelszval vdett ajtig. A kulcs: "Coruscant has lovely sunsets". Ezen belpve szembetallkozunk a helyiek fonkvel. O a Coruscant Mercenary. A gyenge Panaka nem sok esllyel veszi fel a harcot, prbljuk mr az elejn flash grntokkal elintzni. Ha ez nem megy, llandan meneklve ljk darabokra a derk hadfit, bevetve a megsprolt 50 darab R-65 loszernket. Ha mr nem mozog, menjnk t az ajtn a mozg platformhoz, majd a Szentorral folytatott hosszas beszlgets utn a szint vget r. Level 10: Assault on Theed

Level 10:

 A Kirlynnek el kell jutnia a palotba Panakt megvdve:

Obi-Wannak kvetnie kell Darth Mault s megkzdenie vele. Amidala s Obi-Wan kztt vltogatjuk majd skizofrnis tneteket mutat egnkat, clszer minden vltsnl menteni a jtkllst. Obi-Wanknt vezessk embereinket a hangr fel, ahol szembetallkozunk Darth Maullal jra. Amidalaknt a grntokat felvve induljunk a kis fegyverszoba fel. A robotokat eltaposva beszljnk az orrel, aki beenged minket. Vegyk magunkhoz a seeker droidot, valamint a blastert 250 loszerrel betrazva. A szkoktnl nzznk krl a sarkokban. Ha Panaka morog valamit az orra alatt, s ezt halljuk "we've got problems, move out", akkor figyeljnk, mert a rombol droid mgttnk csrtet. Az els szkokt utn nem kvet tovbb. A sarkon befordulva egy hdhoz jutunk. Az erklyre gyesen felcsimpaszkodva protonrakta-vetot tallhatunk. rdemes az llst menteni. A sarkon tl ljk ki a droidot az gy mellol, majd azt hasznlva tiszttsuk meg a krnyket a harci s rombol droidoktl. Tovbbhaladva szmtsunk egy lesben ll destroyer droidra a sarok mgtt. A raktavetovel, vagy az gyhoz visszaszaladva knnyen elintzhetjk. Amint minden tiszta, forduljunk be a sarkon, ekkor tvltozunk Obi-Wann. Segtsnk Qui-Gonnak Darth Maul elleni harcban. A dobozokat sztverve elzzk meg azok fejnkhz vagdosst, s kzdjk le a Sith lovag energijt a felre. Ekkor meneklni kezd, kvessk mi is. Amidalaknt kldjk elre Panakt felderteni. A bal oldali lpcsolejrn egy rombol droid vrakozik, fussunk el mellette, j esllyel szre sem vesz minket (a boltv alatti droidokat jobb nem abajgatni!). Menjnk fel a lpcson magunkkal hva Panakt is, majd keljnk t a hdon, s szaladjunk le a tloldalon. Egy benylban sebeslt katont tallunk, mellette egy R2 egysggel. Beszljnk mindkettovel, a robot kinyitja a katona mgtti ajtt, gy szt tudjuk lni a biztonsgi ajtkat tpll genertort. Ha az R2 valami oknl fogva nincs ott, a katontl kapott kulccsal a hd tloldaln kint, a csillagjel melletti vrs ajtt kinyitva a mgtte tallhat gombot megnyomva is nyithat a genertorhz ajtaja. A biztonsgi ajtn tli rzsaszn eroteret leromboltathatjuk Panakval, ha tlli az eldobott kt thermal detontor lkshullmait, vagy j sok muncit belepumplva megprblhatjuk azt mi is. A mezon tl gonosz R2 egysgek rohamoznak meg. tlpve roncsaikon haladjunk felfel a lpcson, majd be a bal oldali ajtn. Kvesd Panakt a lpcsokn, el a szobor mellett, t a kerten egszen az erklyig a tbbi katonval egytt. Itt beszlj vele, ezzel Amidala megpihenhet e szint utn. Obi-Wanknt kzdennk kell egy kicsit Darth Maullal, majd kvessk t s Qui-Gont. Ekkor vlasztanunk kell, ugorjuk t Qui-Gont, hogy elrjk a Sith lovagot. Leesve forduljunk meg, s vrjunk a kk energiamezo megszunsre. Amint eltunik, menjnk egy szakasszal elrbb, majd balra fordulva lpjnk be a felbukkan nylson. A szint itt vget r.

Level 11:

The Final Battle:

Amidalnak meg kell tallnia a trntermet Obi-Wannak vgeznie kell Darth Maullal Amidalval menj a fehr kulccsal nyithat biztonsgi ajthoz. Nem messze ll egy katona 3 ajt elott, esznkbe ne jusson a kzpsot kinyitni! A jobb oldali szobbl a szekrnyt toljuk t az eltren a msik szobba a magasan lv kapcsolpanel al, ami rejtekajtt tr fel elottnk. A msik oldalon a rabokat fogva tart szobban az egyik orizetesnl van a fehr kulcs, beszlgessnk el velk errol. A biztonsgi ajtnl a kulcsolvas masina hasznlatval szabadd vlik a nyitpanel, menjnk ht tovbb. Obi-Wanknt a feladatunk tjutni a szoba bal oldalra. Hajmereszto ugrsok sorozatt kell vgrehajtanunk, radsul mg okvetetlenkedo droidok is akadlyoznak ebben. A fels gyurure jutva lthatjuk mesternket, ahogy Darth Maullal kzd. Krlnzve megpillantunk egy ajtt alattunk, az odavezeto gyurure elegns duplaugrssal lejuthatunk. Bejutva az ajtn, majd egy msikon egy kis futhdon talljuk magunkat. Az itt tallt panellel kapcsoljuk be a vilgtst, mg tovbbmenve a msikat aktivlva a kk eroterek vgre pihenni trhetnek. Visszafutva az els panelhez lpjnk fel a kiszgellsre. t kell jutnunk a msik platformra, de az tl messze van. A Force Pusht hasznlva nyomjuk meg a kapcsoljt, ekkor kijjebb csszik. A mi oldalunkon is kijjebb csalogathatjuk a platformot a kzpso panel aktivlsval. Ezutn egy futsbl indtott duplaugrs tsegt minket a szakadkon. A tloldalon menjnk t a kt ajtn, majd tegynk pr lpst a gyurure rve. Amidalaknt nehz helyzetbe kerlnk, droidok egsz hordi lesnek rnk csattog fogakkal. Az gyval felszerelt droidot legknnyebb gy tudjuk semlegesteni, hogy addig araszolunk felje, mg ppen feltunik a kpernyo tetejn, s ekkor elintzzk a sugrvetovel. Keressk meg a rejtett panelt a jobb oldali falon valahol ott, ahol a fal befel kezd velni, hogy bejussunk az ajt mgtti, utnptlst rejto terembe. Innen kijutva forduljunk balra Panaka fel s haladjunk lefel a termen keresztl. A msodik gys droidot is tegyk hidegre, majd a tbbi robotot is. Az els ajt, mely mellett elhaladunk, a fegyverraktrba vezet, radsul a sarokban egy rejtett kapcsol is el van rejtve, mely tovbbi kincseket tr fel. Mg bent bklszunk, Panaka kint elintzi a Rombol droidokat. Az t vgt a harmadik gyteg jelzi, mely a bal oldali falon van elhelyezve. Ezutn a bal oldali ajtn keresztl j folyosra jutunk. A ngy szobbl begyujtheto a rgtn hasznland kk kulcs, mely megnyitja a kk panelt a biztonsgi ajt mellett, amit gy kinyithatunk. Tovbb haladva a vrs kulcsra lesz szksgnk, mely egy elrhetetlennek tuno fentrol rugorva elrjk a kulcsot. Nyissuk meg a vrs panelt a...

 

Csalsok

 

Jtk kzben nyomjuk le a BACKSPACE billentyt majd a megjelen szvegablakba rjuk be a kvnt csalst. Vgl ENTER-t kell nyomni.

60FPS - 60fps

BEYOND CINEMA - szlesvszn jtk

DROP A BEAT - falon tjrs

GIVE ME LIFE - 100%-os egszsg

HAPPY - a hrmas fegyver ersebb lesz

I LIKE TO CHEAT - minden trgy s fegyver

I RULE THE WORLD - nehezebb jtk

I STINK - knnyebb nehzsgi szint

IAMOBI - Obi-Wan Kenobival lesznk

IAMQUEEN - Queen Amidalval lesznk

IAMQUIGON - Qui-Gonnal lesznk

IAMPANAKA - Panakval lesznk

KILL ME NOW - ngyilkossg

NAUGHTY - Tomb Raider nzet

PERT - drtvz nzet

SLOWMO - lass mozgs

 

Jelld ismersnek az oldalt!

 

 

 

 

 
 
 
Induls: 2006-04-15
 

Az Er veled lesz , mindig - Ben Kenobi

 

Bellts Kezdlapnak!

Kedvencekhez!

 
 
Ki a kedvenc szerepld a klasszikus trilgiban?

Luke Skywalker
Ben Kenobi
Han Solo
Chewbacca
Leia Hercegn
Darth Vader
Az Uralkod
Boba Fett
Birodalmi Rohamosztagosok
ms
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
 
 
 
 
 
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!